...

I onsdags såg jag en Invictus, grymt bra film tycker jag. Verkligen inspirerande, det finns så mycket godhet och så många härliga människor i världen och en människa kan verkligen göra skillnad!

I am the master of my fate
I am the captain of my soul

William Ernest Henley






Imorgon är det match mot Ludvika. Först ska jag ha typ "prova på handboll" i den mest underbara idrottshall som finns mellan 9 och 11 och sen ska vi bowla med laget och sen är det dags, dags för den första tvåpoängaren för den här säsongen (i alaget). Jag läste referat från deras match mot täby och mot åkersberga och det låter ju som om de har haft minst lika illa tajming med bortfall av spelare som vi har. De låter grymt bra när de har alla spelare på plats så lite nervös blir jag allt, men vi är ju också grymt bra! :-S Synd bara att vi inte är kapabla till att göra mål, men det går nog bra ändå. Orkar inte riktigt räkna efter hur många vi är i morgondagens match men det får bli vad det blir. Jag tänker iaf inte vika ner mig, det viktigaste är att vi ger allt vi har och verkligen kämpar tillsammans och det tror jag vi kommer göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0