Dålig rubrik

blev det visst i det förra inlägget...

Jag glömde visst skriva det jag tänkte skriva, kom in på annat som visst tog över lite. Jag tänkte skriva om vår härliga shoppingtur vi gjorde idag. För första gången på väldigt länge var vi lediga och handbollsfria mm på samma dag så då kunde vi inte låta bli att åka till barkaby, till ikea och bauhaus. Vi har nästan inga lampor alls och det börjar visst bli lite mörkt nu så det har verkligen behövts länge. På bauhaus köpte vi en lykta, och tre andra utelampor. Vi får väl se när dom kommer upp, känner jag oss rätt tar det ett tag men nu har vi dom iaf här och tillgängliga... Det blev gardinstänger också :-) dröjer antagligen ett bra tag innan även dem kommer upp men men. Sedan bar det av till Ikea där vi hade en del vi ville titta på och köpa. Vi gick därifrån med ett större och lite finare soffbord än det vi köpte tillfälligt när vi flyttade in, en sängbyrå (tror man kan kalla det så) till mig en billig sovrumslampa att ha så länge tills vi hittar nått annat, och en hel del massa annat smått och gott. Så nu blev vi lite fattigare men allt känns jättebra så det var kul.

Nu är snart fläskpannkakan klar, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0