Blandat som vanligt

Jag tror jag har real-abstinens. Tycker att det är dryga uppehåll mest hela tiden... Det är ju aslångt kvar till nästa match :-(


Ser nog inte framemot att möte borlänge imorgon, vill inte förlora med mer än trettio bollar :-(


Igår hade vi boll-lekis för första gången, mycket lyckat måste jag säga. Blev väldigt förvånad när jag insåg att 21 barn kommit för att vara med. Tycker inte vi har affisherat något alls nästan å ändå var det massa barn där, skoj! Lite drygt var det att jobba 6.25-14.55 för att sedan ha 1,5 h till nästa grej, en timmes träning med småttingarna och sedan 1,5 h igen till min egen träning, men men. Jag fick ju träffa en av mina förredetta femåringar+en ytterligare föredetta femåring från min förskola så det var härligt, saknar dem oerhört mycket faktiskt.

Idag har jag varit helt lyrisk över hur underbara charmtroll vi har på avdelningen för att i nästa sekund slita mitt hår över hur jag ska hantera situationer som uppstår, men det är väl det jag gillar bäst med mitt jobb. Engagemanget, utmaningarna och känslorna :-)

Har spenderat eftermiddagen i soffan framför tvn, först var det cast awey och nu är en officier och en gentleman på, ganska härligt faktiskt att ha huset för sig själv, båda mina sambosar är ute och röjer ikväll och jag tänker fortsätta njuta av kvällen. Ska kanske ta något att äta, borde bli spenat så jag är på topp imorgon men jag tror inte ens vi har någon hemma så det skiter sig nog, popcorn är ganska gott också annars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0