Nyförvärven

Jag är riktigt nöjd med reals nyförvärv den här säsongen. De känns väl genomtänkta och det känns som om de har kommit in i laget på ett väldigt smidigt och bra sätt för ovanlighetens skull. Såg på svenskafans att man kan rösta om vilka man tycker varit bäst


"Marca har en omröstning där man kan tycka till om vilket av Real Madrids nyförvärv som varit bäst. di María leder på 36,9 % strax före Özil på 28,6 %. Carvalho är trea på 22,5 %, Khedira är fyra på 4,7 % och femteplatsen delas på 3,6 % var mellan Canales och Pedro Leon (2010-11-15 13:59)"



Detta fick mig att börja fundera på vad jag tycker, å jag tror nog nästan jag nämner carvalho som viktigast, kanske inte nödvändigtvis bäst men faktiskt ändå som viktigast eftersom han har gett sån oerhörd stabilitet till backlinjen och vi i år släppt in så få mål, jag är inte längre orolig på hörnor och frisparkar, eller jo lite som man alltid är men jag får inte akut ont i magen så fort motståndarna ska lägga en hörna...
Sen tycker jag nästan özil borde komma fast di maria är nästintill lika omtyckt av mig. Khedira har bara fått 4,7 % av rösterna och canales och pedro leon 3,6 tillsammans å då ska man tänka på att dessa spelare framförallt khedira ändå varit fantastiskt bra. Pedro leon och canales har ju inte fått alls mycket speltid men de gånger de varit med har de gjort det rätt bra. Jag är faktiskt mycket nöjd med allihopa och hur skönt är inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0