Lägenhetsvisningar

Känns inte som om jag gör annat än att springa på lägenhetsvisningar, nej det är inte riktigt sant men jag har varit på en del på sista tiden iaf. Idag var jag i den klart finaste hittills, synd bara att den är rätt dyr i månaden iaf om man ser till storleken. Skulle jag vara singel och på jakt efter en lägenhet skulle jag iaf bli bra sugen på den där, tur att jag inte är det :-)

Jag stormtrivs verkligen i vårat hus och skulle inte vilja byta det mot något annat i världen känns det som just nu iaf. Men små lägenheter är rätt mysiga också faktiskt. Det är nog inte omöjligt att jag flyttar till en lägenhet senare i livet, när ens framtida barn är utflugna och man är trött på att klippa gräs och städa hus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0