Jag är seg!

Vill inte att helgen snart ska vara slut. Fast jag ska verkligen inte klaga och det vet jag om. Längtar lite efter alla små troll på förskolan också, det är rätt härligt att träffa dom igen efter två dagars uppehåll och känner man så ska man väl verkligen inte klaga på tillvaron...

Idag är det match, mot enköping. Jag önskar att jag hade samma inställning som inför förra matchen men jag har inte riktigt det, nu är jag bara 85% säker på förlust och det gör att jag är lite mer nojjig och nervös men men man kan ju inte få allt... Jag är iaf redan mer nervös inför morgondagens match (och behöver någon som känner mig fråga vilken den matchen är blir jag lite besviken...) så lite fokus från min egna match släpps faktiskt.

Just nu är jag rätt trött på det här med handbollen. Jag tycker det är hur kul som helst att spela och jag tycker väldigt mycket om laget i år, vi har kul tillsammans och det känns super. Men allt runtomkring är tråkigt. Jag är trött på att sitta med i styrelsen och känna att jag inte lyckas jobba framåt alls, att jag inte tillför något eller utvecklar klubben, jag är trött på att hålla i tränarträffar som ett fåtal i klubben prioriterar, jag är trött på att komma på övningar för boll-lekis för jag har ingen fantasti alls för denna ålder, jag är trött på att skicka sms och ringa till alla man kommer på för att få ihop lag till helgens matcher, jag är trött på att tvätta matchkläder, jag är trött på att i sista sekund inse att hallen och förrådet kanske är låst så alla lag blir utan matchställ och inse att det till största del är mitt ansvar att se till att det inte blir så, jag är trött på att spela tråkig och krampaktigt anfall, jag är trött på att förlora, jag är trött på att komma på att jag har protokoll att skriva, hemuppgifter att göra och kurser att gå på. Jag är trött helt enkelt. Och jag tycker inte om att jag klagar för jag vet att det är självvalt och jag vet att jag inte behöver göra allt det här men att jag ändå väljer att göra det. Så länge jag tar på mig det så har jag ju ingen rätt att klaga egentligen. Nä dags att sluta gnälla och ta tag i saken...

Kommentarer
Postat av: Tinna

Jag tycker att det är bra att du klagar för då kan jag också göra det :)

2010-11-28 @ 12:08:22
Postat av: katla

det är okej. du får klaga, det är du värd!:P som får lyssna på alla andra och framförallt mig.



hehe läste förra inlägget och det var klockrent :)

2010-11-29 @ 00:10:46
Postat av: Lili

Vet precis hur du känner, ibland blir det bara för mycket. En seger ikväll skulle sitta bra och pigga upp..jag är nervös! Kram

2010-11-29 @ 09:04:30
URL: http://upss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0