Dagen efter...3

De andra "dagen efter-inläggen" har ju bara handlat om sport, detta handlar väl om firandet av vinsterna :-)

Jag, Tinna och Anna åkte till MCdonalds och åt middag, det var gott men till min stora förvåning blev jag mätt, å då hade jag inte fått i mig hela lunchen, kanske börjar bli sjuk eller nått. Eller så beror det på all skit som jag stoppat i mig på sistonde. Sen åkte vi till Oskar där vi spelade fifa 2011, fotbollsspel och mao. Tycker att det var roligt och trevligt, det gick i perioder men det gör det väl oftast när vi spelar för det är ju lite avgörande om man vinner eller förlorar, iaf när man heter katarina.
Är dock riktigt nöjd med att jag, Tinna och Patrik vann mot tre killar när vi spelade fifa 2011, vi vann med 3-0 och det var jag och tinna som gjorde målen. Det var första gången jag spelade det spelet och kanske detsamma för tinna så jag blev riktigt imponerad av att vi vann, visserligen förlorade vi andra matchen, men bara med 2-1 och då var de barcelona och vi atletico så det var ju inte så konstigt.
Jag och anna körde tre fotbollsspelsmatcher mot levander och en kille som jag tror heter karl. Vi förlorade första men sen vann vi den andra matchen som var superjämn och vann lätt den sista vilket jag också är mäkta nöjd med :-)
Synd bara att vi inte hann spela mer mao, särskilt innan tinna åkte hem för jag har verkligen saknat mao på sista tiden.
Runt 12 åkte vi till tegel och när vi kom dit var det rätt lite folk där men ganska snart kom det massa mer. Vi kom precis samtidigt som Emma och Disa och på tegel träffade vi även Linnea och Lasse och även patrik sandin och några andra gamla handbollsmänniskor. Det är det som jag tycker är härligt med tegel, att man faktiskt stöter på människor som man känner där. Jag hade faktiskt väldigt kul på tegel, tiden gick fort och vi dansade galet mycket och galet galet :-) Ett litet under är det att vi inte blev utkastade men jag antar att man ska ha tur ibland i oturen. Det blev efterfest hos Bya (kallas han ens så och stavas det isf så?), trevligt tycker jag men alla vi var ju trötta och lite sega så det blev inget drag direkt. Supersnälla kjell kom och hämtade som vanligt.

Jag hade riktigt kul och idag har jag varit seg och inte fått något vettigt gjort alls.

Kommentarer
Postat av: Disiis

ååh vilken bra kväll de blev också :D :D

2010-11-22 @ 12:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0