Dagen efter...2

De andra matcherna då?

Herrarna spelade tyvärr bara oavgjort, vilket de nog kan vara lite tacksamma för efter matchen eftersom det kändes som om hk skulle ta hem segern i slutet av matchen. Dock kan jag gissa att de är missnöjda med matchen i helhet för det är inte deras främsta bland de jag sett den här säsongen. Tror nog de flesta, för att inte säga alla, i laget har haft bättre dagar. Förhoppningsvis är det en svacka som går över innan det är dags för nästa helg. Men som sagt lite glada över att ändå få ett poäng med sig tycker jag de kan vara.

B-laget vann sin match och gjorde mycket mål (för att vara vhk:s damer alltså), kul!

Real Madrid vann sin match med 5-1 och ronaldo gjorde tre mål :-) Tyvärr såg jag ju inte matchen, var lite upptagen med att fira vår vinst och ha superkul med världens bästa vänner...

Schalke vann sin match med 4-0 och Raul gjorde tre mål :-D


Barcelona spelade ju också, dom vann med hela 8-0 och det känns ju som om det kommer kunna bli en bra match nästa måndag, undra när el classico senast hade två så formstarka lag i samma match senast? Hoppas bara Higuain och Khedira är fria från skador och redo för matchen. Ska väl motvilligt även tillägga att messi gjorde tre mål...

Kommentarer
Postat av: Lili

Nu laddar vi för El Clasico...Jag tror vi tar det, men styrelsemöte måndag, det går inte, jag åker senast 20.30.

2010-11-22 @ 08:46:27
URL: http://upss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0