Jag vill inte

gå och lägga mig för då är helgen slut. Jag vill titta på film, surfa runt och bara lata mig. Jag kommer vara trött oavsett imorgon för jag har inte sovit såvärst mycket idag. Mellan sju och 11-12 nånting och eftersom det dessutom bara är 13 timmar sedan är jag ganska pigg och kommer nog inte ens kunna somna på en gång om jag så försökte. Fast jag borde verkligen det för det är en lång dag på jobbet imorgon och ganska seg troligtvis eftersom jag stänger, dessutom är en av mina två kollegor (på min avd) ledig så jag kommer behöva mitt bästa tålamod imorgon. Vi har nämligen en barngrupp som blir lite turbulent och livlig när det sker förändringar och framförallt när det är vikarier på plats. Men det ska bli kul att träffa alla igen efter helgen, barn såväl som personal. Det är ju tur att jag har ett jobb som jag trivs så bra med eftersom jag är så lat och gärna bara slappar. Nu ska jag iaf sluta skriva massa onödigt strunt och lägga mig i sängen tillsammans med en ikea-katalog och planera för framtida möbelköp :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0