Förresten

Är jag den enda som tycker att David Villa ser otroligt konstig ut i Barca-tröja? Han var så fin i Valencias dress... Jag är lite ledsen över det där köpet för jag tycker om Valencia och jag tycker om David Villa och som alla vet har jag lite svårt för Barcelona. Ledsen kommer jag bli om Fabregas också ansluter till den blåröda klubben, även honom tycker jag mycket om. Det ser ju ut som om FCB får båda spelarna och då måste jag ju tvingas gratulera dem för det är två kanon-värvningar. Båda är dessutom spanjorer vilket nog underlättar precis allt.

Kommentarer
Postat av: Lili

Om det nu blir Mourinho för vårt kära Real så hoppas jag han tar Sneijder med sig tillbaka.

2010-05-26 @ 00:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0