Ännu en förlust

Känns väldigt välbekant vid det här laget, känns frustrerande eftersom jag tycker att alla vi möter är så dåliga och jag då har svårt att förstå att vi ju då måste vara ännu sämre... Det var iaf kul att spela igår och vissa saker känns så mycket bättre nu än vad de gjort under säsongen som varit. Därför ser jag ganska ljust på handbollsframtiden, men annars är planen att falla tillbaka på fotbollskarriären. Jag var i skogen med barnen igår och någon fotbollsklass hade fotbollsträning, jag blir ganska sugen av att se sånt kan jag lova :-)

Nu är det långhelg, underbart!

Kommentarer
Postat av: Tinna

Du är så välkommen så :)

2010-05-13 @ 19:02:57
Postat av: kicki

Jag har läst detta och gör en notering om de där med fotbollen ;) korpen nästa :P

2010-05-13 @ 19:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0