To do list

Nu är listan äver vad som ska göras ovanligt lång. Dessutom är flera av sakerna svåra att få till då det krävs fri tid på vanlig kontorstid vilket jag väldigt sällan har. Hatar de som har telefon tid endast två timmar på vardagsförmiddagarna, aja får väl försöka smita iväg från barngruppen i några minuter imorgon om jag kommer ihåg det bara.
Jag borde vara effektiv och bara beta av hela listan, iaf det som är möjligt men jag är expert på att hitta på anledningar till att skjuta upp saker. Det som är härligt är att jag inte har lyckats visa denna svaghet alltför mycket på jobbet, likadant var det i skolan. Folk tror att jag är en ambitiös och ordentlig liten flicka som har full koll på allt och gör allt hon ska på en gång, men skenet kan verkligen bedra :-) Visserligen klarar jag väl det mesta jag tar mig för iaf med godkänt resultat men det sker alltid i sista sekund. Jag har försökt att bli bättre på det och på vissa plan har jag nog blivit det men det är fortfarande inte bra.
Snart ska jag iaf baka, på mitt jobb bjuder man arbetskamraterna på fika när man fyller år och arbetskamraterna i sin tur ger en present. Det tycker jag är en mysig tradition så jag får väl jobba lite för att upprätthålla den. Lite ångest har jag dock över mitt fika eftersom mina kollegor är så fantastiskt duktiga på att baka, men men enkla muffins kan också va gott nån gång ibland :-)


Nu kom jag på en rolig sak att lägga till listan, jag ska bestämma vad jag ska göra med skatteåterbäringen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0