Helgen är här!

Idag kunde jag gå 2,5 timme tidigare. Det var superskönt. Jag promenerade hem vilket faktiskt var helt underbart. Solen strålade och värmde verkligen, det kändes framförallt när man passerade ett skuggigt parti och kände hur kallt det var där. Fåglarna kvittrade och livet kändes så där härligt bekymmersfritt som det alltid gjorde när man var fem år.
När jag kom hem provade jag lördagens eventuella outfit för första gången på riktigt och det kändes sådär. Äh man får väl ta och bjuda på sig själv :-)
Nu ska jag slappa i några timmar innan jag ska träffa några av mina härliga kollegor på Våning ett för lite god mat. Det blir tredje gången jag äter ute den här veckan, inte billigt men ganska lyxigt och härligt. I tisdags åt vi på restaurang och firade min moster som fyllde 50, hon har alltså levt ungefär dubbelt så länge som mig. I onsdags åt vi på finrestaurang (mc donalds) innan vi inhandlade något rosa. Hursomhelst ska det bli trevligt ikväll iaf, självklart blir det en lugn kväll eftersom det är match imorgon.
Vi möter Westermalm imorgon och det tror jag kommer bli en riktigt tuff match. Jag har för mig att de hade stentufft försvar så risken att det blir rätt målsnålt för oss är överhängande stor. Aja vi kan bara göra vårt bästa och kämpa på riktigt ordentligt och det ska vi göra. Efter matchen blir det stress för att hinna till tegel i tid för avslutningen. Det ska bli riktigt kul det också.
Söndag kommer nog bli en ordentlig vilodag det ser jag också fram emot...

Det enda tråkiga med helgen som kommer är att jag missar reals match på lördag. De har en riktigt tuff match mot Sevilla så den hade jag mer än gärna sett, förhoppningsvis har de en tv med matchen på tegel då kan vi ju gissa att jag kommer hänga där mellan 10 och 12 ungefär :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0