Väldigt glad

är jag!!!

Trots att Spanien var väldigt dåliga och förlorade, trots att det är torsdag men känns som fredag, trots att mittbalken till sängen inte fanns i lager, trots att det ska bli dåligt ekenväder, trots att en av femåringarna slutar imorgon osv osv

Det måste bero på att jag har ett så fint hus att inreda, städa, njuta i. Vi har fortfarande inte flyttat in men idag har vi köpt lite möbler som vi ställt in (i paketen) och så har vi dammsugit och våttorkat golven så det är i stort sett inflyttningsklart :-)

Imorgon ska Kjell förhoppningsvis få tag på den där mittbalken så vi kan sova där. Jag slutar halv fem och då ska vi åka i ilfart till Arninge och köpa en duschvägg, utemöbler och annat smått och gott förhoppningsvis. Hem till familjemiddag och sedan till huset för att skruva och mecka. Jag ångrar att vi anmälde ett lag till eken på sätt och vis måste jag erkänna men samtidigt är jag rätt spelsugen.

Funderar på att lägga upp lite bilder... från paintballen och huset kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0