Paint-ball

Jag hade kul igår, riktigt kul faktiskt så det gjorde inte så värst mycket att jag missade matchen i slutändan. Jag uppdaterade mig via nätet och efter matchen begav vi oss ut i skogen. Vi körde flera paint-ball-matcher. I början körde vi med flaggor och det var rätt skoj. Efter några gånger tog vi en paus och gick till en lada där vi hade ställt några stolar och bord samt en grill där vi grillade hamburgare, det var gott och trevligt. Sedan körde vi några fler matcher men då utan flagga och efter principen att döda alla i det andra laget. Det tycker jag var ännu roligare. Vi körde killar mot tjejer och vi förlorade tyvärr alla matcher. Jag var kvar sist i mitt lag varje gång, helena påstår att jag är feg och sitter stilla men det gjorde jag faktiskt inte fast jag var inte alls bra på att sikta heller för jag dödade inte så många heller. Sista omgången gick det bäst för mig, då var jag kvar länge och fick faktiskt in flera träffar. Pappa hade hyrt utrustningen hela helgen så vi passade på att åka dit idag med, då kunde kjell vara med och helenas pojkvän å då vart det ju lite extra kul. Vi körde killar mot tjejer då också å tyvärr var killarna det bättre laget även idag men jag lyckades iaf döda Kjell i första matchen :-)

Nu ska jag snart sova för sover jag så går tiden fortare och det vill jag verkligen för tiden går ovanligt långsamt just nu. Det beror nog på att det bara är typ 29 timmar kvar till slutbesiktning :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0