Vad ska jag göra?

Måla - vilket jag borde

eller

Slappa vid en pool men härliga Tinkan - vilket jag vill


Ibland ska man faktiskt bara göra det man vill och inte det man borde. Tycker vi har varit ganska duktiga med allt målande och fixande i huset, vi köpte ju inte huset bara för att slita med det utan förtjänar att pyssla lite med det men njuta av livet emellanåt. Fast vi har tagit ner stuprännan och den delen behöver målas två gånger innan söndagkväll så det får väl bli till att måla när jag kommer hem ikväll, vilket kanske blir rätt sent men men. Är man bra på att skjuta upp saker så får man ju skylla sig själv.

Det låter som om jag bestämt mig eller hur, ska bara meddela tinna den glada nyheten :-)

Kommentarer
Postat av: tinna

Jag är glad att du valde att åka till mig :)

2010-07-10 @ 23:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0