Ramos




"Hopefully we will fight for the three titles. I would love to win the Champions League and I think our supporters deserve it."




Jag längtar ihjäl mig till säsongsstarten, nu när träningarna är igång igen känns det som om det är nära, fast det är det inte. Jag håller med Ramos, real har många fantastiska supportrar som har hållit på dem i vått och i torrt. De senaste åren har varit framgångsrika för huvudkonkurrenten Barcelona och det är många som helt plötsligt har börjat hålla på det blårödrandiga laget men det är många som står kvar vid real och inte kan tänka sig något härligare än att få se sina stolta vita hjältar skörda framgångar och spela underbar fotboll. Jag tror Barcelona blir riktigt farliga i år också men jag hoppas verkligen att real lyckas få till det, det är spelarna värda (jag tänker främst på dem som varit i real i flera år) och vi supportrar är värda det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0