Göteborg

Imorgon drar vi söder och västerut, ännu en lång bilresa ligger framför oss. Det ska bli superkul! Boendet och Liseberg är bokat, ullared är inplanerat. Jag vet ju iaf vilket jag ser mest fram emot. Jag blir barnsligt lycklig när jag får åka till liseberg. Jag går gärna dit en halvtimme innan det öppnar och står beredd vid grindarna för att kunna rusa in och åka någon av de mest körika och bästa åkattraktionerna först innan den värsta folksamlingen har hunnit in. Hoppas det blir bra väder så man verkligen kan njuta av dagen, fördelen om det är lite sämre väder är ju visserligen att köerna brukar bli rätt mycket kortare men det är ju inte så kul att åka flumeride eller kållerado när man redan är blöt av regn.

Nä nu ska jag gå och packa, måste bara skriva två saker till:


ÅHUSGULD, ÅHUSGULD, ÅHUSGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULD!!!


RAUL, RAUL, RAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0