Pirr pirr

Det pirrar välbekant i magen, det betyder att det inte är så lång tid kvar till spansk ligamatch. Real spelar imorgon och nu har det varit juluppehåll så länge så det känns riktigt riktigt kul att matcherna äntligen drar igång igen. Jag hoppas att de fortsätter det nya året lika bra resultatmässigt som i höstas och ännu bättre spelmässigt. I ligan har de nog bara förlorat två matcher, mot Sevilla och Barcelona, undra om inte båda var bortamatcher, Barcelonamatchen var det iaf. Och båda matcherna spelade Real väldigt bra, kunde rättvist absolut stå som segrare i slutändan men nu blev det inte så. Däremot har de spelat dåligt flera matcher och ändå haft turen att vinna. Det tråkiga är ju Pepes skada, jag tycker synd om honom och om stackars Real som kommer sakna honom stort tror jag. Förra matchen klarade backlinjen sig väldigt bra men då hade de inte särskilt svårt motstånd heller, det ska bli kul att se hur det går nu.

Nyss ringde väckarklockan och då kändes det verkligen bra att jag redan varit uppe i typ två timmar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0