Match imorgon...

Jag måste erkänna att jag inte är speciellt spelsugen just nu, fast det kommer jag säkert bli. Det pirrar iaf en del i magen när jag tänker på det. Jag kommer ha fokus på försvarsspelet imorgon, jag ska gå in med den allra bästa inställningen och försöka gå för fullt hellre än att oroa mig för missar i försvaret. Möter jag en vänsterhänt ska jag stå rätt och ut och smälla på. Jag är lite besviken på mig själv att tanken att be sören om inspelningen från förra matchen slog mig först på väg hem från träningen i torsdags. Jag kommer inte ihåg mycket alls från förra matchen. Jag vet bara att vi fick sjukt mycket kantlägen och att de hade en hel del vänsterhänta spelare. Aja hoppas vi har kul iaf, det är ju det allra viktigaste.

Dagens höjdpunkt var jobbet i stort. Tråkigt, jag vet men idag har det inte hänt vidare mycket och jag har faktiskt kul på mitt jobb. Dagen har varit sjukt lång och jag har varit fruktansvärt trött större delen av dagen. Det var dock ändå kul på jobbet, att få träffa de underbara barnen och få så mycket glädje och uppriktighet som barn alltid bara ger och ger utav utan att tänka på att få något tillbaka.

Den här helgen kommer innehålla handboll, Tinnas fest och lite annat smått och gott. Bland annat spelar Real Madrid match på söndag, därför kommer jag skippa cirkelträningen. Även fast jag faktiskt vill gå (iaf på många sätt och vis) så är Reals matcher faktiskt för viktiga, roliga och spännande för att jag ska kunna prioritera annorlunda just nu.
Kanske kommer jag bo i Gribbylund i den närmsta framtiden och då kanske man kan cykla till jobbet, det är tydligen ungefär 8 km fågelvägen. Haha det lär ju inte hända men om det nu skulle göra det skulle jag kunna välja reals matcher med lite mindre samvetskval... Iaf måste jag ägna tid i helgen åt att packa en del. Jag har inte lust att stressa i slutet och ha precis allt att göra på en gång, dessutom flyttar vi nog helgen då tinna faktiskt fyller 20 på riktigt :-) och då kanske man vill ha några minuter över till annat. Vi får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Magnus

Lycka till på matchen och ha så kul på festen!

2010-01-09 @ 12:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0