En vecka kvar

om en vecka flyttar vi... Jag har ju fullt upp med att packa och fixa men fy vad det är tråkigt. Ena stunden känns det som om det är hur mycket som helst kvar och att jag aldrig kommer bli klar och i nästa sekund känns det som om allt typ är klart. Jag är inte den mest effektiva människan direkt heller om jag inte verkligen känner mig tidspressad.

Igår åkte jag och Tessan och hälsade på Karin i Uppsala, det var verkligen på tiden och jag hade hur trevligt som helst, synd bara att tiden går så fort när man har roligt. Det enda som var lite tråkigt var ju att Sverige förlorade sin tredje och därmed sista match i em. Jag kan inte påstå att jag såg särskilt mycket av matchen men vi hade den på på datorn medan vi åt gooood mat och umgicks. Jag har många fantastiskt fina människor runt mig och det är jag oerhört glad och tacksam över. Vi åkte hem vid tolv idag och det gick ju riktigt smidigt faktiskt, vi åkte till väsby och tog bussen därifrån.

Nej nu ska jag väl återgå till mitt packande, tror faktiskt jag ska lägga mig tidigt också för jag är otroligt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0