Dom är bra

men jag måste säga att jag saknar Ramos, hoppas inte han är allvarligt skadad. Arbeloa (som ersatte ramos som högerback) tycker jag brukar va rätt bra och han har väl inte varit direkt dålig idag men han har inte heller varit så värst bra. Han har gått bort sig någon gång bakåt och haft massa tillfällen att slå bra inlägg och göra andra bra offensiva saker utan att riktigt åstakomma något speciellt. Jag tycker att det känns mer stabilt iaf överlag. Det känns inte som om vi har det bästa laget om man ser till pappret på planen idag men det ser ändå väldigt bra ut. Oj nu ska tydligen Guti komma in, vet inte vad jag tycker om det... Men han är omtyckt av madridistas har jag förstått. Higuain gjorde första målet, åh jag tycker ju om honom av någon anledning... ganska mycket faktiskt fast jag vet inte riktigt varför. Men idag tycker jag att han har gestikulerat lite väl mycket och inte krigat max om varje varje boll utan mer när det passar honom.

Oj vad det snöar i madrid förresten. Nu verkar Alonso skada sig också, har vi inte haft tillräckligt med nyckelspelare skadade i år eller?

Nej nu ska jag se riktigt fokuserat på de sista tio :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0