Det var en sak

som jag loggade in för att skriva men självklart blir det  lite annat av bara farten. Det var handbollsträning idag och jag är rätt missnöjd med den. Det viktigaste för mig är alltid att man verkligen försöker och gör sitt bästa och jag känner att jag kanske inte riktigt gjorde det idag och det stör mig fruktansvärt mycket. Vad det beror på vet jag inte helt säkert men jag tror det är flera olika anledningar och som tur är tror jag att det bara var något tillfälligt, det är inte likt mig och det är inte något jag har tänkt att börja med. Det var nog allt jag orkar refletera om när det gäller träningen.

Anledningen till att jag loggade in var för att jag fick ett förslag till bloggen som jag faktiskt nappade på. Det var Lovi som kläckte en bra idé  om att jag ska utnämna dagens höjdpunkt de dagar jag skriver. Idag var valet givet, det var självklart när Lovisa visade upp eleganta, jaa jag vet inte vad jag ska kalla det ens men roligt var det. Alla som såg henne satsa och gå förbi sin spelare, hoppa in i målgården och avsluta för att sedan landa väldigt märkligt vet vad jag pratar om. Det såg verkligen komiskt ut och jag kunde inte sluta skratta :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0