1-1

Barcelona spelade oavgjort igen :-D jag såg bara slutet av matchen och då var väl Barcelona det bättre laget men det var inte speciellt mycket som vägde över. Dessutom hade VR sina chanser så Barcelona var inte alltför långt borta från sin första förlust i ligan i år. Jag kan hålla med om att det är imponerande att vara obesegrade i ligan, men fyra oavgjorda matcher är ändå inte helt bra. Jag hoppas verkligen att Real vinner mot Barcelona i vår, de förtjänade poäng i senaste mötet, tyvärr var puyol ivägen då.  Ännu mer hoppas jag självklart att Real vinner CL. Jag hoppas även att de vinner imorgon, kanske ska jag dra till med att önska mig att de vinner resten av matcherna den här säsongen men det känns lite väl girigt kanske... Jag längtar iaf efter att få se matchen imorgon, oavsett vad det blir för resultat.

Kommentarer
Postat av: Tinna

Skadeglädjen är den sanna glädjen!

Hoppas real vinner ikväll nu då :)

2010-01-03 @ 10:32:20
URL: http://katinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0