Tröttmössa

Jag känner mig konstant trött, det är inte så kul. Fast egentligen borde jag nog inte klaga för det blir ju inte bättre av det direkt och värre kan man ju ha det faktiskt.
Jag sov förbi förra träningen. Det hade väl visserligen inte hänt om jag hade varit motiverad till att gå på träningen. Jag anser inte att vår tränare prioriterar att vi kommer på träningen och då kan man kanske få prioritera underbar sömn istället för att dyka upp. Och mycket riktigt blev jag belönad för att jag skippade träningen, laguttagningen kom som ett brev på posten. Nej nu skojar jag lite, för jag blev ju inte uttagen för att jag missade träningen utan för att någon annan inte kunde vara med antar jag...
Jag vill nog egentligen inte spela, så känns det just nu iaf. Jag kände för att ha en helt handbollsfri helg faktiskt men så kommer det väl inte bli då. Jag kommer säkert bli mer spelsugen när det väl är dags men jag är det absolut inte nu iaf och det är verkligen jättetråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0