Tabellen

Tittade nyss i tabellen. Lidingö är i stort sett klara segrare, om inte de förlorar de fem sista matcherna, och westermalm och stockholmspolisen vinner allt de har kvar. Det som är lite jobbigt är att täby fortfarande kan gå om oss. Vinner de sina fyra kvarvarande matcher får de 12 poäng, vi har 10 i dagsläget. Och det kanske inte låter alltför realistiskt att de vinner sina fyra sista men om man ser till motståndet så har de oss, kungsängen, enköping och åkersberga kvar har jag för mig och då är det ju helt plötsligt inte helt omöjligt längre. Vi har lite tuffare chema framför oss med 1:an, 2:an, 3:an, 7:an och 10:an framför oss.

Tittade lite på herrarnas tabell också, den är ju lite roligare att se än våran... Teoretiskt har ju dessutom herrarna fortfarande chans att ta kvalplats. Även om de inte gör det så tycker jag iaf att de ska va nöjda med sin säsong. Det är roligt att det har gått så bra för dem :-)

Nä nu ska jag nog gå ner och göra lite lunch, magen börjar kurra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0