Snart match

Jag tror jag ska börja med och chocka mig själv och alla andra med att berätta att jag inte är säker på att vi kommer förlora idag. Jag tror visserligen att vi kommer det men jag är inte säker och det brukar jag nästan alltid vara. Vad det betyder vet jag inte, troligtvis att vi kommer på att åka på världens stortorsk men men vi lär ju överleva det med...

Mina mål inför matchen är iaf:
  • Ha kul!
  • Kämpa gärnet!
  • Inget fokus på domarna
Jag är mer spelsugen nu än tidigare i veckan men jag tycker inte att jag är riktigt så laddad som jag borde. Kul är det iaf att Tinna ska va med, fast tråkigt att Emma inte ska va med.


Ikväll är det också match för mitt kära Real. För första gången på länge känns det som om de har större delen av truppen tillgänglig. Pepe saknas ju självklart tyvärr men annars är nog alla med, eller nej inte Benzema förresten. Bara för det kommer vi säkert förlora ikväll mot Xeres. Kul ska det iaf bli och jag ser fram emot att äntligen kunna sitta bänkad framför matchen utan att distraheras.

Det finns kanske en chans att jag återkommer efter matcherna för det är ju oftast då jag behöver skriva av mig :-)

Kommentarer
Postat av: kicki

Du kunde haft rätt med att vi hade vunnit om inte det skulle va så att det var flera som hade en dålig dag :( sååå störande!

2010-02-14 @ 08:19:40
URL: http://kickitlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0