Nyflyttad

Jag har sån skrivlust och vill ta upp det ena och det andra men jag har absolut ingen tid för det. Det har varit jobbiga veckor med mycket packande och fixande, en hel del med nya huset, mycket på jobbet och massa andra måsten såklart och jag har knappt hunnit vara på nätet över huvudtaget den sista veckan. Nu har vi precis varit och storhandlat och hållet på med middagen. Sedan har jag en del bestyr med bankärenden, huset och annat smått och gott så ikväll blir det inte mycket nöjen. Imorgon är det träning så då lär jag inte heller hinna, men på onsdag slutar jag tidigt och har inget inplanerat... som jag längtar. Bara få komma i ordning och få lite koll på var mina saker är, få slappna av och bara lata mig i några timmar.
Idag blev iaf försäljningen av lägenheten klar och jag är helt klart nöjd med min affär :-)

Nä nu ska jag leta efter min bankdosa, och sedan steka fläskfilén.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Grattis! alltid skönt när man börjar komma iordning.

2010-02-02 @ 19:54:35
URL: http://www.nogg.se/elipet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0