Fredagsmyyys

De senaste typ två veckorna har jag längtat som bara den efter en påse med ostbågar, sjukt jag vet eftersom det inte ens är gott. Jag kan dock bli sugen på det ungefär en gång vartannat år. Så kanske kanske blir det ostbågar ikväll alltså.

Jag öppnade idag så jag slutade tidigt, så otroligt skönt. Inte nog med att man får längre helg, det är dessutom mycket roligare arbetspass än de dagar man är där länge på em. Jag gick hem efter jobbet och passade på att ta en sväng förbi mitt hus, och de sista 300 metrarna innan huset gick jag bara och njöt. Jag älskar det där området, jag känner mig hemma där redan och det är så härligt avkopplande att gå där. Idag kan snön, solen och fågelkvitter kanske haft lite med de harmoniska känslorna jag kände att göra men det känns iaf helt rätt och jag är så otroligt glad för att vi bestämde oss för att slå till. Såsmåningom kommer det ju också vara en hel del fler hus där vilket kanske kommer påverka ytterligare men hur som är jag väldigt nöjd. För mig är det verkligen ett bra läge, jag tycker att det är lagom avlägset samtidigt som det är lagom centralt. Jag kan dessutom se mig bo där i flera år, läget passar nu men det kommer troligtvis passa mig i framtiden också vilket känns bra.

Nu börjar fredagsmyyyyset och jag ska fundera ut vad vi ska äta, nått gott blir det garanterat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0