Träna!

Nu ska jag träna för andra gången på min älskade crosstrainer :-)

Det tog över en vecka för mig att få ihop den, inte för att det var helt omöjligt men för att jag var seg och för att det vart svårt ibland. Sen var det el classico som störde i träningsplanerna och sen blev jag sjuk och på den vägen har det varit men i måndags körde jag första gången och pga tån och hälen har jag tagit det rätt lugnt den här veckan men nu håller jag på och längtar ihjäl mig (liten överdrift) så det börjar bli dags igen. Jag tror att det ska funka rätt bra trots mina skavanker, fötterna är relativt stilla och för säkerhetsskull har jag tagit med tofflor hem från jobbet om jag inte kan ha skor som riskerar att komma åt tån.

Ikväll är det match för real, hoppas hoppas hoppas att de vinner. Den här ryggskadan på higuain känns inte bra och igår natt drömde jag att ronaldo brutit ett ben i kroppen, kommer inte ihåg vilket men han skulle va borta ett bra tag. Jag blev bedrövad och det dröjde nog nästan en timmes vaken tid och när jag var inne på deras hemsida som jag insåg att det bara var en dröm :-)

Nä det här duger inte, nu är det medium och crosstrainern som gäller :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0