Semester

Eftersom jag hade så mycket komp att ta ut så passade jag på att ta ledigt lååång tid nu vid jul och det känns helt underbart. Idag blir det shopping i täby centrum som gäller. Jag hoppas att jag hittar något som jag kan ha på mig på nyårsafton och kanske möjligtvis några andra kläder samt en kameraväska, annars får jag ta det väldigt lungt med shoppandet för det har blivit för mycket av det goda på sista tiden och jag är ju inte gjord av pengar. Nyligen har vi införskaffat en htpc som inte var helt billig men som jag är mycket mycket nöjd med, synd bara att den trådlösa internetmottagningen inte är tipp topp när den står i tv-möbeln. De som läste förra inlägget vet också att en systemkamera blev införskaffad och inatt klickade jag hem två olika objektiv också så nån mer prylshopping blir det inte för min del på lång lång tid, förutom en kameraväska då. Jag fick faktiskt en julklapp från klubben som tack för boll-lekis, (tack så mycket Lili!) det var ett presentkort på valfri butik i täby centrum så jag tycker att jag kan få unna mig kläder faktiskt även om vi ska ha en tajt budget fram till spanienresan.

Oj nu är klockan ett och vi sa nog att vi skulle åka ett, kanske dags att klä på sig och borsta tänderna :-)

Kommentarer
Postat av: Tinna

Vad blev det för objektiv?

Jag ska nog köpa nytt och det vore väl dumt att köpa lika :)

2010-12-27 @ 20:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0