magsjuk

Jag avskyr magsjuka, jag blir så liten och ynklig så det finns inte när jag är magsjuk. Tur att jag bor med två snälla människor som tar hand om mig då. Jag mådde dåligt innan jag skulle gå och lägga mig i söndags och mådde dåligt när jag vaknade i måndags men tänkte att det säkert inte är något och det går nog snart över. Men icke precis innan jag skulle gå till jobbet fick jag klart för mig att det ska jag nog inte. Jag lyckades sova bort större delen av dagen igår. När kjell kom hem gick jag upp och tittade på en film, Donnie Brasco. Jag mådde klart bättre men med jämna mellanrum fick jag superont i magen och världens illamåendekänsla. Det kändes som om hela magen bestod av mjölksyra och jag hade träninsvärk, skumt. Efter filmen gick jag och la mig igen, somnade nog innan anna kom hem, hon hade köpt nyponsoppa till mig som jag sitter och dricker nu :-)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Usch då krya på dig!

2010-12-14 @ 08:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0