Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool gool gool

Tittar på reals match på en spanskstreamning och det roligaste är ju nästan att höra hur de låter när det blir mål, iaf när det är real som gör mål nyss Özil :-) är det motståndarna som gör mål får jag stor lust att stänga av ljudet...

Jag har schalkes match på en annan stream så jag zappar lite, och om en timme börjar ju sverige-norge och jag såg att även den matchen går att streama förhoppningsvis så då lär jag ju göra det också. Tur att man kan göra flera sker samtidigt. Marcelo gjorde just en väldigt offensiv räd, vad duktig han har blivit :-) Oj vilken pass benzema fick av di maria tror jag synd att han inte förvaltade den. Nu händer det så mycket i matchen att jag nog ska sluta blogga...



Förresten hade jag haft ett visst lösenord hade jag ju kunnat svara på den bloggen men nu får jag svara här istället ;-) Det är visst något med ett ligament (heter det så) i knät grad 1 eller 2. Är inte så bra på de medicinska termerna på engelska.

Kommentarer
Postat av: Lili

Yes...seger, kan Barca tappa poäng nu då!

2010-12-12 @ 21:05:40
Postat av: Tinna

Haha nu fick du det sagt också. men jag tror inte min blogg skulle vara så uppskattad längre...



Hoppas han är tillbaka snart och hoppas att du är frisk snart!! Kram

2010-12-14 @ 12:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0