Två dagar kvar

sen åker vi till Kroatien :-)

Galet kul ska det bli! Känner mig dock smått stressad över att hinna med allt innan resan. Jag måste fixa böcker, nog viktigast! Tvätta kläder och packa.


Idag har vi målat en hel del. Vi fick hjälp av Kjells familj och hans kompis som varit fantastiskt snäll. Vi var sex stycken som målade och det märktes direkt på hur långt vi kom, superskönt. Det är fortfarande mycket kvar men jag börjar känna att vi nog kommer hinna med det här innan vintern...
Efter målningen åt vi middag. Jag grillade kyckling o majskolvar och kokade potatis, Tim gjorde sallad och guacamole. Mums det var supergott och trevligt. Kul att det äntligen blev av med en middag tillsammans med några i kjells familj.


Härligast idag var nog ändå när mitt lilla husdjur kom hem och faktiskt verkade må bättre än värdelöst :-)


Jag sov bara fyra timmar inatt så det är nog dags att somna, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0