Snart bär det av...

Åh va kul det ska bli, har dock varken lust eller energi till att packa. Insåg precis att klockan bara är elva och det är ju verkligen ingenting alls. Så då tyckte jag att jag kunde ta en paus från det där ansträngande packandes som jag hade sysslat med i typ fem minuter. Det mesta är faktiskt packat för jag plockade fram en del när jag kom hem från jobbet. Jag kan ju erkänna att jag har med mig alldeles för mycket men jag orkar helt enkelt inte fundera utan kör bara på och det är väl bättre med för mycket än för lite...

Jag har inte haft särskilt mycket koll på denna resa överhuvudtaget, det har varit oerhört skönt att någon annan har fixat allt, tack tinna :-) Idag insåg jag att vi tydligen tar flyget hem kl 1 nästa onsdag, jag trodde att det kanske gick runt 10. Det känns skönt att planet inte går förrän 1 för då behöver man ju inte gå upp i ottan och stressa ihjäl sig när man ska hem men det kan ju vara bra om jag hinner hem till mötet som jag typ kanske ska hålla i på onsdagen... Äh det borde jag väl, resan ska nog bara ta runt tre timmar och mötet är inte förrän kl sju :-)

Nu håller jag bara tummarna för att inte Lovi har lyckats smitta mig lagom till avresan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0