Sista semesterveckan

Nu såhär lagom till sista semesterveckan har jag lyckats vända på dygnet totalt. Igår somnade jag efter fem, vi spelade nog monopol nästan fram till fyra. Nu är visserligen klockan bara två men jag är helt plötsligt pigg och vaken som en mört. Jag har iof varit lite trött i perioder under kvällen. Det som är bra är att jag nog vaknade ganska utvilad vid 11 i morse, det är ju inte alltför alltför sent.

Idag var vi på bio, vi såg inception. Den var verkligen bra, annorlunda och spännande. Jag har hunnit pyssla en del och jag tror faktiskt jag har tvättat fem fönster, inte helt illa om jag får säga det själv :-) målande och löpning lyckades jag dock prioritera bort, men imorgon då har jag höga förhoppningar om att måla. En sida är helt klar (den klart enklaste sidan) och jag hoppas att vi kan bli helt klara med sida nr två imorgon, det är inte alltför mycket kvar på den, fast det är en problematisk och pillrig del att måla.

Det känns som om jag har haft semester hur länge som helst så det är otroligt lyxigt att ha en vecka till, jag saknar alla barnen väldigt mycket men jag kan absolut tänka mig att va ledig ett tag till :-)


Jag ska nog ägna resten av semestern till att få lite mer ordning här och i garaget samt målning såklart. I helgen ska vi hinna med födelsedagsfirande i västerås och jag vill hinna till ikea och köpa en bokhylla, jag måste ha någonstans att ställa alla mina fotoalbum. Det skulle ju kunna vara trevligt med en liten inflyttningsmiddag för släkt men vi får se när det blir av...
Nu ska jag fortsätta gå igenom de bilder jag fick igår, jag har ju köpt en till extern hårddisk idag så nu ska jag äntligen få plats med allt jag vill samt kunna rensa datorn på en hel del bilder, kan ju hoppas att det gör den mindre seg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0