Ny soffa

Vi har äntligen fått vår soffa :-) Tidigare än beräknat så det var ju kul. Blev dock lite besviken över att vår bokhylla fanns närmast i Kalmar och dit orkar jag inte åka. Som tur är kommer den väl såsmåningom till ett IKEA lite närmare...

Kl fem inatt spelar real madrid, jag ska nog ställa klockan och gå upp för snart klarar jag mig inte längre utan att få se dem spela. Inatt drömde jag om Raul, jag drömde att han gick precis bakom mig och när jag vände mig om för att säga något log han sådär artigt och trevligt som han alltid gör, å det var så otroligt verkligt. Senare i drömmen visste jag ju att det var en dröm, jag kan ganska ofta bli medveten om det medan jag drömmer trots att det inte händer utomjordligt overkliga saker (även om sannolikheten att jag skulle råka stöta på raul är rätt liten i det verkliga livet). Jag ville inte riktigt vakna för jag visste att jag då skulle veta på riktigt att det bara hade varit en dröm. Men å andra sidan kanske det inte spelar så avsevärt stor skillnad att det inte var helt verkligt, det kändes ju helt rätt och riktigt i drömmen och jag fick en sån underbar glädje och känsla där så den kan jag ju ändå ta med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0