Jaha

Så var den här dagen nästan slut. jag förstår inte vart timmarna och minuterna tar vägen. Tycker inte att jag hinner med någonting alls och nu börjar jag bli väldigt mycket mer stressad över allt som måste hinnas med imorgon. Men men det löser sig, tur att jag inte är en person som stressar upp mig i onödan eller som mår superdåligt av att ha en del att göra. På sätt och vis har jag ofta en låt-gå attityd samtidigt som jag är precis motsatt sån ibland.

Idag lyckades jag iaf springa en minut snabbare än sist, eller snabbare kanske man inte kan säga om det där knappt lunk- eller gå-tempo som jag tar mig fram med i spåret.

Karriärsmässigt tycker jag att det går bra för mig. Jag trivs enormt bra på mitt jobb, det blir faktiskt bara bättre och bättre. Jag tar hela tiden större och större ansvar och utmanar mig själv lyckosamt. Nu ska det bli helt underbart att komma iväg utomlands men samtidigt känns det lite tråkigt att jag precis har kommit igång igen och nu ska ta semester igen, det hade varit optimalt att åka till ett varmt paradis antingen i november eller februari när man är i större behov av det. Men jag ska inte klaga, jag är supernöjd och vi kommer få det underbart!!!

Snart sätter handbollen igång, direkt när vi kommer hem faktiskt, på onsdagen är det en tränarträff och på torsdagen är det första träningen och mötet. Båda dagarna ser jag på många sätt fram emot och tycker ska bli spännande och förhoppningsvis roliga och givande.

Å så äntligen sätter spanska ligan igång, helgen när vi kommer hem. Det ska verkligen bli underbart. Är kanske konstigt att jag längtar mer till det än till min egen handbollssäsong men så är det. Fan insåg precis att jag tror att dom spelar imorgonkväll och jag lär ju absolut inte kunna se det :-(



Kommentarer
Postat av: Magnus

Ni är så välkomna ner i hallen! Vi har värmt upp den åt er nu :-)

2010-08-17 @ 08:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0