Första veckan avklarad

Vi har haft det otroligt lugnt på jobbet, iaf om man ser till barnantalet. Å det har varit väldigt skönt att få en mjukstart på det sättet, man har fått möjlighet att både göra en del saker som man aldrig hinner annars samt planera en del inför framtiden så det känns bra. Det var underbart att träffa alla igen, kollegor, chefen, föräldrarna men såklart framföralt barnen. Jag ser fram emot nästa vecka när ganska många fler kommer tillbaka från semestern.

Det har varit en fullspäckad vecka och jag insåg nyss att jag nog knappt varit inne på internet alls den här veckan, bara för att kolla mailen typ och det har jag gjort endast för att jag väntade på ett besked.

Nu ska jag softa ner ordentligt och ha en lugn och mysig kväll, höjdpunkten blir väl förhoppningsvis real-matchen som börjar kl 9 har jag för mig. Men skyndar jag lite nu kanske jag hinner måla lite tom och det skulle va bra så jag slipper känna press imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0