Är hemma :-)

Å jag njuter verkligen av det. Jag älskar att komma hem efter dagens slit och inte ha hundra absoluta måsten utan känna att jag kan koppla av lite. Nu valde jag att göra det framför datorn. Läste lite på svenskafans.com och såg där en skadelista över realspelare:


Pepe: 8 augusti - augusti/september (vadskada)
Diarra: 14 augsusti- augusti/september (lårskada)
Gago: 24 augsti - september/oktober (knäskada)
R. Albiol: 17 augusti- oktober (knäskada)
Garay: 13 augusti- november (knäskada)
Kaká: 5 augusti - november/december (knäskada)

Detta var alltså innan matchen och efter matchen kan ju ronaldo och lass ansluta sig till listan. Kul att tre mittbackar är med på skadelistan... Å den andra reflektionen är att de kanske ska arbeta med knästärkande övningar framöver... Skönt iaf att pepe snart borde vara tillbaka i speldugligt skick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0