Jag mår faktiskt illa

Sitter och har rast ensam i personalrummet och passade då på att surfa runt lite. Tittade på reals hemsida såsom jag brukar men jag märker att det snabbt närmar sig avgörandet för jag har hundratusen fjärilar i magen och mår faktiskt illa av nervositet, redan. I natt drömde jag att matchen precis skulle börja och då förutspådde jag såklart förlust för mitt älskade, vita, vackra lag. Jag förbannade (precis som jag gör i vaket tillstånd) messi, zlatans och hela barcelonas hemska formtopp och var övertygad om att messi kommer göra minst två mål och zlatan likaså. Jag hoppas hoppas verkligen att det inte blir så. Jag vill nog mer än någonsin (i ligaspel) att real ska vinna för jag tycker att real förtjänar det mer än tidigare år. Barcelona har ju dessutom cl att sätta sitt hopp till. Snälla snälla Real Madrid, se till och vinn!!! 

Nu ska jag tillbaka till verkligheten och mina söta små juveler :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0