För första gången

Sedan jag flyttade har jag tillgång till internet på min älskade dator. Det är ju verkligen mest lathet som har gjort att jag inte har haft det tidigare men oj vad jag märker att jag har saknat det. Det blir lixom inte samma sak att surfa runt med någons annans dator.
Inatt drömde jag inte om Real Madrid, El Clasico eller fotboll så jag vaknade lite mindre obekväm till mods.

Jag har huset helt för mig själv idag vilket inte är särskilt vanligt eftersom både jag och herren i huset och hans "flickvän" samt barn är lediga på helgerna. Skönt är det och känns ganska lyxigt även om det samtidigt har varit väldigt kul att ha en stor härlig och snäll familj under samma tak ett tag nu. Dock så skulle jag mer än gärna byta plats med Tomas just nu, han är nämligen i kokande (förmodar jag) Madrid.

Eftersom jag för ovanlighetens skull har tillgång till bilder ska jag nog sluta skriva och istället visa några bilder...

Den här bilden är tagen 19/12-09 och visar vår tomtplätt

 

Lite mer än en månad senare kom huset i delar... 26/1-10

 

6/2

 

14/2

 

7/3, bilden är tagen på promenad från vårt nuvarande boende

 

3/4, våren gör sig verkligen på allvar påmind när jag är 26 år och 1 dag.

Bilden nedan är från samma dag, alltså för ganska precis en vecka sedan. Nu har det dock redan kommit upp ytterligare ett hus.

 


Nu är det 10 veckor kvar till inflytt, jag skulle ljuga om jag sa att jag inte längtar dit. Fast jag tror faktiskt inte att jag ännu riktigt förstått att vi ska flytta in i ett eget hus, med tomt och allt vad det innebär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0