Lite äldre, mycket visare

Det kan man ju hoppas iaf eftersom jag har varit på två heldagar i Norrköping på fortbildning (kallas det då). Jag börjar iaf känna mig gammal eftersom jag numera är tillräckligt gammal i gemet för att fortbilda mig :-) Dagarna var underbara för det mesta. Skulle jag sammanfatta det med ett ord skulle jag nog välja inspirerande, fick jag använda fler ord är det härligt, givande, lärorikt, nyttigt, roligt osv osv. Rätt vad det var slog mig tanken att jag dessutom får betalt för det, LYX!
Jag har kravlat runt i skogen i två dagar, tittat på spännande saker med lupp, letat efter material, använt pinnar till alla möjliga tänkbara saker, lekt lekar, pratat, tänkt och utvecklats. Mycket av det vi gjorde var helt brilljanta saker som är så simpla att jag kan göra det imorgon direkt när jag är i barngruppen medan vissa ideér man fått är början på något man kan jobba vidare med hur mycket som helst, en ordentlig utmaning faktiskt vilket är underbart roligt. När jag kom hem var jag dock väldigt trött och hungrig och kände inte alls för att stressa iväg till träningen, men det gjorde jag som den duktiga flickan jag är (iaf då och då) och det är jag väldigt glad för. Annars hade jag ju missat träningen som innehöll något jag väntat länge på att få träna på :-D Nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det nog huvudkudden som är nästa stopp. Iomrgon ska jag gå och bada med mina små, så kul så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0