Jag bjuder på två bilder från fredagskvällen...



Kommentarer
Postat av: anna

haha de e knappt så jag kommer ihåg de där :P

men där va väskan me iaf...vilen tid är det andra kortet taget? jag ger inte upp hoppet ännu



komihåg tills nästa gång. ät bättre/mer under dagen :)

2009-09-28 @ 00:02:22
URL: http://annadah.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jag vill ha bilderna! Hade så skoj, men minnet är inte riktigt med mej heller.. hmm... väskan, har vi ringt taxibolagen??? och M/S Gerda???

2009-09-28 @ 10:10:24
Postat av: Kajan

Det första är taget i hissen som vi åkte ner-upp-ner i :-) Alltså hos Oskar. Det andra är taget utanför när vi väntar på taxi nr. 1. Man kan se Oskars bil i bakgrunden. Anna jag tror du kan vänta dig en omgjord bild av den andra såsmåningom för Kjell kunde inte sluta skratta när han såg den. Själv ser jag inte riktigt vad som är så otroligt kul men han skrattade åt hur du såg ut (ovanligt?)...

2009-09-28 @ 17:30:42
Postat av: anna

ingen väska hos taxibolagen å gerda får jag inte tag på .men jag undrar om den inte e kvar hos björn? hette han så. jag vill ha min väska :(

haha ja men om man kollar noga så ser de ju ut som att jag har sveriges största dubbelhaka:P

2009-09-28 @ 22:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0