Fredagsmyyyyys

Jag sitter i soffan och bara njuter av att det är helg. Jag älskar mitt jobb men det är ändå underbart med helg. Surfade lite och hittade äntligen information om min idol i Reals backlinje.
"Under veckan har även vår långhåriga hjälte Sergio Ramos börjat träna med laget igen efter att ha missat hela försäsongen på grund av seninflammation. Dock kommer Ramos inte finnas med mot Espanyol."  (svenskafans.com)
Dessutom fick jag bekräftat att inte heller den näst bästa försvararen (eller om man ser krasst till försvarsspel kanske han till och med är den bäste) Pepe får spela pga sin avstängning. Alltså kommer real återigen få ställa upp med en svag backlinje, hoppas inte Espanyol utnyttjar detta. Jag kan tycka att det är konstigt att Pepe får spela matcher med sitt landslag och inte klubblag. Visst det var i realtröjan han gjorde bort sig men borde inte straffet vara mest individuellt och gälla även landslagsspel?

Nu ska jag gå och laga en av mina favoriter, Kyckling med ungsrostade grönsaker och tzatziki. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0