Äntligen helg!

Den där powernapen igår var ju inte så lyckad, jag måste lära mig att sätta på alarm om jag ska sova på em. Jag vaknade halv 8, träningen började 7 :-( Iof var sömnen tydligen välbehövd för trots att jag sov i lite mer än 1,5 h så blev jag trött runt tio igen och gick och la mig för natten vid elva. Normalt om jag sover på kvällen brukar jag inte kunna somna förrän väldigt sent på natten igen. Jag har varit jätte trött idag på jobbet också, tröttare än jag brukar och jag tror inte det beror på att jag har sovit för mycket för jag gick ju upp före sex, så jag sov nästan 7 timmar i natt och det brukar vara ganska lagom för mig. Kul att läsa om min skönhetssömn va? Väldigt intressant tycker iaf jag, not!

Idag höll jag på att bli tokig på mina små juveler på jobbet. Det är inte alltför ofta det händer men idag blev jag irriterad, frustrerad och arg om och om igen. De bråkade med varandra hela tiden, slogs, sparkade och sa dumma saker. Jag blir så trött och frustrerad när man inte når fram till dem ordentligt. Annars gick dagen snabbt, som alltid när man öppnar. Trots att barnen idag kanske inte var i toppform är de ju faktiskt för underbara under de största delarna av dagen. Tror jag har nämnt det förut men jag råder alla som inte vet vad de vill göra och som inte har uttalade problem med barn att arbeta med detta härliga släkte. De ger så mycket kärlek och lycka så man kan inte annat än att bli positivt påverkad av dem.

Imorgon är det äntligen match för mitt älskade Madridlag. Hoppas hoppas på seger men då ska det nog till lite bättre spel än i förra matchen. Hoppas Ramos är fit for fight men jag tror dessvärre inte det. I övrigt bjuder helgen på lite handbollstittande och massa handbollsjobb. Jag planerar att gå och se på herrarna som jag tror spelar träningsmatch kl 10 imorgon, vi får väl se om jag vaknar i tid bara ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0