Å så va helgen slut...

Helgerna bara rusar förbi, det är på tok för få långhelger på hösten. Nog för att jag tycker det är kul på jobbet och tycker att veckorna också går fasligt fort men just nu är jag väldigt trött faktiskt och längtar till ledighet. Tur att jag bara tog tre veckors semester i somras så jag har några dagar kvar att ta ut. Det är ju trots allt bara tre månader kvar till jul.

Nu mår jag smått illa för jag har firat min babes födelsedag och tryckt i mig tårtbit efter tårtbit. Mums det var gott, hade kanske kunnat nöjt mig med en fjärdedel av tårtan men nej :-p Det blir till att springa många varv i skogen imorgon. Trots illamåendet är jag grymt sugen på att poppa lite popcorn. Jag vet faktiskt inte när jag åt popcorn senast vilket är väldigt ovanligt. Jag brukar nog äta det minst en gång i veckan men jag har inte gjort det den här veckan och tror inte heller att jag gjorde det den förra veckan faktiskt. Hmm ska jag eller ska jag inte. Nu ska jag iaf sluta skriva massa strunt och låta datorn vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0