Vinst!

Det var kul att spela idag. Det gick ganska bra för mig själv och för laget. Jag är nöjd med det mesta men jag missade i hemjobbet en gång i slutet av andra och då blev jag inte glad direkt. Jag tyckte att jag hade koll på läget men tydligen så hade jag inte det. Särskilt sur på mig själv blev jag för att jag hade gått (sprungit) och irriterat mig på att de andra inte tog uppgift i hemjobbet och så misslyckades jag själv :-(
Mest nöjd är jag nog med mina framspelningar, jag tror jag hade ganska många assist idag och det är alltid kul. Jag fick spela väldigt mycket vilket jag tycker var riktigt kul också, skulle dock önska att jag hade lite bättre kondition. Det som är helt fantastiskt är ju att man faktiskt kan göra ngt åt det på egen hand. Andra saker jag önskar mig här i livet kan jag inte alltid råda över själv men när det gäller konditionen så är det ju faktiskt upp till mig själv. Jag har faktiskt varit ganska duktig och sprungit många måndagar precis som jag hade tänkt göra, jag har dock missat många av löppassen på tisdagarna istället. Det har varit styrelsemöten och personalmöten och annat som kommit i vägen men förhoppningsvis kan jag köra både måndagarna och tisdagarna framöver. Jag vet också att det egentligen är intervallträning jag behöver men det avskyr jag verkligen så det blir oftast joggande istället vilket inte är i närheten av lika effektivt så jag borde ju verkligen köra intervaller istället. Men men som det är nu är jag glad att jag faktiskt tar mig ut och springer över huvud taget.

Nu är helgen redan slut och som vanligt känns det inte som om jag har hunnit med något alls nästan. Fast det har varit en riktigt härlig helg faktiskt. Dessutom har vi ju vunnit två matcher och real vann sin så resultatmässigt hade det inte kunnat gå så mycket bättre. Funderar på om jag ska se Twilight, lånade den från min familj som hyrde den igår. Men jag har faktiskt redan sett den och är inte supersugen på att se den igen, så bra var den ju inte. Dessutom kanske man ska spara sig och möjligtvis se om den i samband med uppföljaren istället. Hmm det blir nog något annat istället.

Kommentarer
Postat av: Tinna

Ja det va verkligen kul att spela :) Jag har saknat det!

Fast Twilight är faktiskt så bra och värd att se en miljon gånger om . ;)

2009-10-19 @ 19:10:35
URL: http://katinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0