Tur i oturen

gjorde att jag fick chansen att se Sverige-Danmark. Åh vad jag saknar Bengan-eran och alla supermatcher man fick se. Nu när Ola och Staffan är förbundskaptener tycker jag att lite av den magiska känslan är tillbaka. Även om inte Sverige vann idag så var det kul att se dem spela. Speciellt kul var det att se Doder, Lukas Karlsson och även högerkanten Ekberg. Jag tycker att försvarsspelet var bra, mycket bra ibland även om det också var stunder där Danmarks vackra anfallsspel smulade sönder motståndet. Framåt finns det en del mer att önska tycker jag, vi hade ingen på v9 som tog för sig, är Larholm tillbaka till det stora mästerskapet i januari? Det skulle nog behövas tycker jag. Måste även ge Arrhenius lite cred för att han har blivit starkare i anfallet.

Kul var det iaf att se dem spela!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

hej du hadde kommenterat mina höst bilder =) var kul att du tyckte dom va fina :D

Nej jag är ingen fottograf fottar bara för kul :D

2009-10-30 @ 09:43:38
URL: http://struliggitarr.blogg.se/
Postat av: Rasmus

hej förlåt med fotografen det va ju inte du ;P haha men tack för att du tyckte bilderna va fina :D

2009-10-30 @ 09:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0