Sweet

Den här arbetsveckan har för min del varit kort, ons-fre och alla dagar kom jag hem runt tre, vilken lyx! Helgen blir ju lite extra lång när jag slutar tidigt på fredagen. Den här helgen har jag verkligen längtat efter. Det har varit så mycket inplanerat de senaste helgerna så jag såg verkligen fram emot en stillsam och härlig njutarhelg. Jag har inte mycket planer alls. Imorgon ska jag titta på handboll, sen bli bjuden på världens godaste mat. Min mamma är nämligen den bästa kocken som finns, lite jobbigt är det att min syster också ska dit så det kanske blir ngt vegetariskt eller fisk vilket inte är det jag helst skulle vilja ha, fast nu är ju jag väldigt positiv av mig så jag fokuserar på att hennes sällskap faktiskt är underbart och att det därför bara är kul att hon kommer. Sen är det snabbt hem till tv:n som gäller för då ska Real spela mot Valladolid. Sist de spelade mot Valladolid satt jag som i trans på självaste Santiago Bernabeu läktaren och real vann med 2-0 efter mål av Raul och Robben. Hoppas att de vinner imorgon också annars är väl risken att de hängs ut i dagspress osv. Det är jag iof väldigt van vid. Det vore kul också om Raul ville göra mål, tycker han ska vinna skytteligan i år :-)

På söndag är det bortamatch med B-laget som gäller. Det går lite i vågor, ibland vill jag verkligen spela den matche och ibland inte. Jag är iaf väldigt glad att jag fick stå över en match när möjligheten för spel i b-lagsmatchen faktiskt finns. Jag ska tagga riktigt mycket och vara fantastiskt duktig då iaf.

Nu ska nog jag ta en lite powernap så jag lyckas hålla ögonen uppe lite längre än till niosnåret. Det var fruktansvärt tungt att gå upp när klockan ringde före sex i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0